Sekulic Mirko- Užički slikar

Почетак » Moje misli » Moje viđenje #PlaninskePrice- očima običnog slikara

Moje viđenje #PlaninskePrice- očima običnog slikara

Autor

Mirko Sekulić

Mirko Sekulić

O autoru Sekulić Mirko rodjen davne 1963 godine. Zdravstveni radnik, slikar, zaljubljenik u prirodu. Slikam okolinu Zlatibora, Tare i okoline, jos nedirnutu prirodu, dok je jos ima. Zivi u Uzicu,

Личне везе

Види цео профил →

Follow me on Twitter


Zlatibor 50X40 cm

Zlatibor ulje na platnu 40×50 cm. Zlatibor mojim očima

Ima jedno trideset godina, borim se sa sobom i okolinom, pokušavajući da prikažem svet oko sebe.

Siguran sam da svi mi imamo neke #PlaninskePrice vidjene i doživljene očima i ukusom običnih doživljaja.

Pošto sam na Beloj Zemlji (deseti kilometar) na putu ka Zlatiboru, blizu mi je i često odem na Zlatibor.

Da ne pominjem da mi je velika inspiracija u slikanju i da sam naslikao ko zna koliko slika sa temom Zlatibora.

Treba napomenuti da je Zlatibor stalna destinacija velikog broja turista iz čitave Srbije.

Elem dosta o tome, ja hocu da pomenem neka moja sećanja vezana za prelepu planinu.Od 1988 godine.

radio sam u stacionaru na Zlatiboru, do 1994 godine.Od tada ja stalno imam potrebu da naslikam te divne predele,da ih sacuvam od zaborava, da otrgnem i deo moje mladosti. Pamtim da je pre dosta godina bilo snega kolko oćeš, temperatura -27, jedva se disalo tog jutra, rezak pravi planinski vazduh. Pamtim i sneg krajem maja, idemo rano ujutru i neverujemo gde smo dosli, prebiras po glavi koji je mesec.

Suma-na-Zlatiboru-60X70cm

Zlatibor, slikana davne 1996 godine

Ne volim što je toliko načičkano kuća, hotela, ne volim što mi oduzimaju livadu i šumu na Zlatiboru. Volim i često sam išao peške do spomenika, redovna ruta poklonika pešačenja. U centru se nalazi česma nazvana Kraljeva česma na izvoru Kulaševac, u samom centru je i jezero, lepa atrakcija. Volim Zlatibor jer je deo mene, jer mi je uvek pružao mir i radost. Za turiste je Zlatibor mesto da se vide u centru popiju kaficu, uživaju na suncu. Meni je to beg od grada, plavog neba (nigde nije takvo potpisujem), pašnjaka punih cveća nepregledni niz šareniša divnih boja. Borovi su gorostasi Zlatibora i večita tema za slikare. Pamtim prvomajske praznike, redovna tura do Vodica i miris roštilja i prasetine, ta opuštenost ležernost, mali fudbal i razdraganost. Toga polako nestaje….

Pejzaz VI 30X40 cm

Vodice, lepi su to trenuci

Naravno Zlatibor je zaslužan za kradju prvih poljubaca u odmaralištu „Golija“, prvih kafana i prvih pijanstava.

Uvek mu se vraćam, deo je mene i sastavni deo mojih misli. Ove  #PlaninskePrice nebi bile da se ne pomenu pesnici Mihajlo Ćupović, Slobodan Ristović, slikara legendu Zlatibora Božidara Kovačevića, Vladimira Mitrovića i njegovu galeriju Trnava. Ovo su samo neki ljudi koji čine Zlatibor i ono sto on jeste. Galerija Čigota predivno mesto za slikare i izlaganje slika, desetak puta bih u toj galeriji.

Sta još reći, divno mesto, divni ljudi, divni predeli, stvoreni za uživanje dar od prirode na poklon pravim zaljubljenicima u prirodu. I uvek se pitam, kad je lepše na Zlatiboru, leti ili zimi, ne mogu se odlučiti još uvek, eto prodjoše tolike godine i ja još uvek ne znam.

Dragi prijatelju, ako se odlučiš da dodješ na Zlatibor, provešćeš divne trenutke, uživati u čarima divne prirode, uvek ćeš mu se vraćati.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оставите одговор

