Sekulic Mirko- Užički slikar

Почетак » Moje misli » Moj radostan dan, Sveti Jovan Krstitelj- Jovanjdan

Moj radostan dan, Sveti Jovan Krstitelj- Jovanjdan

Autor

Mirko Sekulić

Mirko Sekulić

O autoru Sekulić Mirko rodjen davne 1963 godine. Zdravstveni radnik, slikar, zaljubljenik u prirodu. Slikam okolinu Zlatibora, Tare i okoline, jos nedirnutu prirodu, dok je jos ima. Zivi u Uzicu,

Личне везе

Види цео профил →

Follow me on Twitter


Pogodili ste, moja Krsna slava je Jovanjdan, dan kada se moja porodica, prijatelji, kumovi okupimo da proslavimo moju Krsnu Slavu.

To je dan kada sam u duši posebno miran, duhovno ispunjen, kada mi dom odiše jakim emocijama.

To jutro 20-tog januara, rano ustajemo i uz kafu i rakijicu spremamo se u Crkvu.

Dok je Rajko bio kuci (sad u Bijogradu na visoke škole) išli smo ujutru i posle službe u našoj crkvi svetili kolač i žito.     sveti-jovan-krstitelj

I lepo se osećam tada, onako duhovno ispunjen, lepo mi u duši, smiren i nabijen emocijama. Dolaskom kući palimo sveću i uzimamo žito.

Kolač lomimo kući, obično sa detetom i to nam je nekako naše, kućno, intimno. Sad kad je dete otsutno kolač lomim u crkvi sa

sveštenikom, opet je to nešto naše porodično i intimno. Ne nemam mnogo gostiju, ne da ne volim, nego je to (tako osećam) moj porodični trenutak

koji želim samo za sebe, opušten i samo porodični. Kumovi i porodica, ono najbliže meni i srcu. Tada i matori moji (kako volim kad kažem matori moji)

dodju i onako starinski sednu i posmatraju oko sebe, mislim da su ponosni na to da eto dodju kod sina na Slavu, a uveče kod drugog, opet na Slavu.

Ma osećam to tada, da su onako roditeljski ispunjeni, da su uspeli ostvarili nešto u životu. I ja barem tako, (a mislim da mnogi isto tako ), sumiram u glavi

dostignuto, ma jesam li srećan i jel mi ugodno u duši.O istorijatu Jovanjdana vam neću pisati, želeo sam da pokažem neka moja osećanja tog dana.

I tako, dragi moji, podelih neka moja osećanja sa Vama.

Svima koji slave Krsnu Slavu Jovanjdan želim mir, ljubav i punu dušu u porodici i srcima najbližih.

Smutna su vremena i potreban nam je mir i razumevanje u duši.

Sretna Slava!

 

 

 

4 коментара

  1. oblogovan каже:

    Tome slava i služi. Jes’ da ću poraniti, ali nek je srećna slava braći domaćinima.

    Свиђа ми се

Оставите одговор

