Sekulic Mirko- Užički slikar

Почетак » Onako usput » Gipsane maske

Gipsane maske

Autor

Mirko Sekulić

Mirko Sekulić

O autoru Sekulić Mirko rodjen davne 1963 godine. Zdravstveni radnik, slikar, zaljubljenik u prirodu. Slikam okolinu Zlatibora, Tare i okoline, jos nedirnutu prirodu, dok je jos ima. Zivi u Uzicu,

Личне везе

Види цео профил →

Follow me on Twitter


Svidelo mi se mislim da će i Vas Zanimati

sve sto sam godinama skupljala

DSCN2305

Malo igranja sa gipsanim maskama.

Na jednom ruskom sajtu sam pronašla diy recept za kontur gel – lepak za drvo (dakle drvofiks 😉 ) i brašno. Uzeti dcl drvofiksa i postepeno dodavati 2 kašike brašna mešajući dok se sve grudvice ne razbiju i dok se ne dobije gusta glatka masa. Moj drvofiks nije pregust (ima gi raznih) te ja nisam dodavala vodu, ukoliko je masa pregusta da se jako teško meša može se dodati kašičica vode. Dobijenu smesu sam sipala u flašicu od farbe sa visokim uzanim grlom

sios

i pravila linije

DSCN2308

i šare

DSCN2309

po masci. Kad su se ornamenti osušili masku sam prefarbala u boju kože ( u akrilnu boju boje vanile dodato i malo bele) te poneke rombove ofarbala različitim bojama – žutu, crvenu, plavu i crnu, a oko šara čačkalicom nanosila metalik bronzanu patinu  da se dobije bar neki izgled stare maske.

DSCN2304

Drugu masku sam želela da napravim…

View original post 102 more words

Оставите одговор

