Sekulic Mirko- Užički slikar

Почетак » Onako usput » Na hodniku usamljenog sveta

Na hodniku usamljenog sveta

Autor

Mirko Sekulić

Mirko Sekulić

O autoru Sekulić Mirko rodjen davne 1963 godine. Zdravstveni radnik, slikar, zaljubljenik u prirodu. Slikam okolinu Zlatibora, Tare i okoline, jos nedirnutu prirodu, dok je jos ima. Zivi u Uzicu,

Личне везе

Види цео профил →

Follow me on Twitter


Volim pesme, volim ljude koji ih pišu, meni se čini sa lakoćom. Pokušao sam, nije da nisam, al kad meni samom budu smešne, te neke moje pesme, dovoljan razlog da to neradim.
Tako da ću uvek objaviti pesmu koja mi se svidi, znaći pogadjate svidja mi se pesma. Naravno, lepa je, mila, eto da je podelim sa vama.

Utočište

Možda smo se sreli negde ti i ja.
Možda smo se, čak, i onako zaverenički pogledali,
dok ceo svet se vrteo oko nas, osmehom ulepšao si mi dan.

Možda smo razgovarali ti i ja.
Tiho si mi došapnuo ime, a ja ti osmehom sricala moje,
u prolazu, tek onako, na putu do nas.

Rekao si mi onda, u kutku svemira čekaću te ja.
Samo odmahnuh glavom i rekoh:
Možda, samo možda, ko to zna.

View original post

2 коментара

  1. Utočište каже:

    Uf, kako odgovoriti na ovako divan komentar.
    Drago mi je da Vam se pesma svidela.
    I ja mislim da ne treba odustati od pisanja pesama, čak i ako nam to ne ide. Pesme su nam potrebne makar da im se nasmešimo s vremena na vreme.
    Puno pozdrava ☺

    Liked by 1 person

Оставите одговор

