Sekulic Mirko- Užički slikar

Почетак » Socijalne mreže » Pinterest, neka moja iskustva

Pinterest, neka moja iskustva

Autor

Mirko Sekulić

Mirko Sekulić

O autoru Sekulić Mirko rodjen davne 1963 godine. Zdravstveni radnik, slikar, zaljubljenik u prirodu. Slikam okolinu Zlatibora, Tare i okoline, jos nedirnutu prirodu, dok je jos ima. Zivi u Uzicu,

Личне везе

Види цео профил →

Follow me on Twitter


Kad sam se prvi put susreo sa Pinterestom, poularno nazvanom memo tablom, na kojoj možete prikazivati,

razvrstavati, pregledati milione slika i raznih drugih korisnih stvari, na mah sam se zaljubio u njega.

Da pojasnim.

Pinterest je društvena mreža, koja je velikom brzinom dobila armiju obožavalaca, koja se svakim danom sve više širi.

Osnovna ideja je da svako prikazuje, razmenjuje i deli svoja interesovanja, ideje, slike, ma sve sto padne na um.

Svako vaše interesovanje je pretočeno u pin, sliku koju lajkate ili repinujete sliku.

Pinterest-Sekulic Mirko

Pinterest-Sekulic Mirko

Konkretno u mom slučaju napravio sam boarde, table na kojima kačim slike koje sam razvrstao po motivu, po interesovanju,

ili nameni. Ja npr. imam tablu (board) sa mojim slikama koje slikam i one su postavljene u boardu (albumu) sa nazivom

mog sajta. Odvojio sam slike koje nudim na prodaju, u pokušaju da i nešto prodam. Zatim imam tablu sa ljubimcima, mojim fotografijama, neograničen je broj tabli koje možete da prikažete. Kada vam se nešto svidi jednostavno repinujete  sliku u neki svoj određeni album, ako vam se neka slika sviđa jednostavno je lajkujete i stavite do znanja da vam se nečija slika sviđa. Vremenom skupite određen krug ljudi čije albume pratite i uvek znate sta ima novo kod njih.  pinning-boards

Ako neko nudi kakav brend npr. obuću, napravi album (board) sa obućom koju nudi, postavi slike, cenu, link sajta gde se to može naručiti neograničen je broj mogućnosti. Na taj način posetioci su upoznati sa vašim proizvodom i mogućnošću kupovine tog proizvoda.

Pinterest se širi neverovatnom brzinom, kažu da je pretekla i Google. Lako ga je povezati sa drugim socijalnim mrežama tako da ima neograničenu moć prikaza slike. Ja kad god izbacim tekst na mom sajtu, postavim link na sve socijalne mreže, pa i na Pinterestu. O značaju ideja korisnih stvari koje možete videti i iskoristiti na Pinterestu ima neograničeno, počev od raznih zanimljivih recepata ( konkretno ja sam probao par recepata), do prelepih fotografija koje mogu da se iskoriste za slikanje, slika svetskih slikara i td.

pinterest

80% korisnika na pinterestu su žene koje imaju uvid u bukvalno sve, od odeće obuće, ma svega sto čovek može zamisliti. Posebno su zanimljivi albumi sa raznim stvarima koje su na prodaju obično ih označe kao poklon (gifts), gde su stavljene i cene i mogućnost naručivanja preko neta.

Eto, toliko o Pinterestu, pokušao sam da ga prikažem kroz moj primer i mog učešća na njemu. Veoma zanimljiv, koristan i sadržajna virtualna mreža.

 

2 коментара

  1. mojra каже:

    Slazem se s Vama potpuno. I ja obozavam Pinterest. Nazalost,kod nas on nema popularnost kao,recimo, na zapadu.Ne znam zasto je to tako. Kao da su nasi ljudi teski za prihvatanje novina.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

