Sekulic Mirko- Užički slikar

Почетак » Oko mene » Nova pesma, čitajući je shvatiš neke stvari o životu….

Nova pesma, čitajući je shvatiš neke stvari o životu….

Autor

Mirko Sekulić

Mirko Sekulić

O autoru Sekulić Mirko rodjen davne 1963 godine. Zdravstveni radnik, slikar, zaljubljenik u prirodu. Slikam okolinu Zlatibora, Tare i okoline, jos nedirnutu prirodu, dok je jos ima. Zivi u Uzicu,

Личне везе

Види цео профил →

Follow me on Twitter


Kad sam je pročitao prvi put, danas, ostao sam bez teksta  sam sa sobom.

Pročitao sam je opet, naježio sam se, počneš da razmišljaš…..

I opet je pročitam i shvatim da je sve istina, da je to život, put kojim se krećemo.

Dirnula me je, do samih kostiju, protresla…..

Pročitajte biće vam sve jasno….

MOLITVA

Obijam gleđ sa svojih                                                                      molitva-kao-nasusna-potreba-covekova-1
kostiju.Sakupljam taj
iver,previrem u njemu. Spiram
se. Možda pronađem neko
zrno čistote u sebe, pa ga u
neki broš ugradim i ostavim
deci.
Čijoj i kojoj deci?
Svojoj, i njihovoj, i deci mojih
roditelja.
Dok si živ-dete si.
Roditelji imaju prečih poslova
u nebesima, nego da ti pire
usta,ko što se čini piletu,kad
se bez daha ispili iz jajeta.
Stablo je vezano za minule
žile, pijavice svih sokova. I
kada ih više pod stopalima
kore nema,udišu ih.
Tu su sve duše. One nas
natkriljuju i svetle u ušnim
školjkama i sviralastim
kostima, kroz čije duplju
proleću senice i gakovi.
Ko smo mi,ako nismo vrlet
vremena. Gde smo ,ako nas
nema u uspomenama, koje
se kao kamenac zubni talože
ispod čeone kosti. I to na onim
mestima, gde se kote crvi.Oni
crvi što nateraju ovna da se
zaleti na stablo i samelje ga u
glavi. U tom prasku udara je
zapis o nama.
Ostale ćage i pusule su
obične. Običan, to je postava
džepa, koja čuva trunje nas.
Ono trunje od sasušene
majčine posteljice, do praha
boginja i oprža vatre na čelu i
slepoočnicama.Taj prah je
najiskrenija knjiga o našoj
minulosti. Sada to nazivaju drugim                                                               
imenima. Sada se dokazuju
jedni drugima. Sada majkama
i očevima donose potvrde da
su deca njihova ili oni nisu rod
deci. Čovek je udario na Boga,
saterao ga u ćošak. Pitomi
Bog, se skupio ko štene, ko
svraka medju miševima i
paucima. Pustio je jadnog
silnika da omoća, da se
šepuri, da se istresa nad Njim.
Bože, kako si veliki. A, veliki si
jer imaš snage da od svih
budeš manji, pa i od čoveka,
koji se drzne , da sebe tim
odlikovanjem nazove.
Nemam gde jutros, ovako
grešan i oružnjao, pretvoen u
„svračiji“ rukopis i krnjave reče.                                                    Pesnik Slobodan Ristović
Oglodao sam se. misleći                                                                  Ovozemaljski stvor sa ogromnom dušom.
na druge. Sav sam iz parčića, da                                                    Veliki čovek u malom telu,
bih se iole poštene razdelio                                                             Iznedrio iz svoje duše i srca velike pesme.
Vama, koji mislite da
zaslužujete mene, više nego
što ja zaslužujem sebi. Šta ću
ja sebi, kada je vaša
sebičnost i glad zamnov veća i
od moje želje, da se sebe
nagledam, nadišem ,
nakukam, nabrukam, na kolje
iznabija, najašem kuršpuma i
omči nakrilatim…
Ja sam vaš, moj život bez
vas nije nigde stigao. Ni smrt mi
ne dozvoljavate, ona je božija,
a Boga ste mi odavno uzeli, da
ako ga nekako unovčite i
proćetrdate…
Noćas sam se setio, nekog
Bandule, lopova, kockara,
ološa i fukare…
Ima on još imena pohvalnih i
darovnih, ali ih ja nisam još
procedio i omirisa.
Na kartama je pokrao, u
kockanju, pobratima Dimu,
Oca dece, ženske i jednog
sina.
Uzeo mu što je za leb ,koji u
jamu ponese.
A, Dima ga zagrlio. Ljubi ga.
Kaže mu: Kuda bih jutros, da
sam ja tebe noćas pokrao?
Dimina žena psuje i kune
Dimu, a Bandulu ne pominje.
Eto, kako se sve naopako
shvati. Nedelja je. Ovo se ja molim
Tebi Bože. Ako ja ne razumem
ovu molitvu moju, Ti je razumi.

Sa velikim zadovoljstvom pročitam svaku njegovu pesmu.

Slobodan Ristović, pesnik Zlatibora, živi i stvara na Beloj Zemlji podno Zlatibora

1 коментар

Оставите одговор

