Sekulic Mirko- Užički slikar

Почетак » Onako usput » Jesmo li postali zemlja voajerizma, ima li nam spasa

Jesmo li postali zemlja voajerizma, ima li nam spasa

Autor

Mirko Sekulić

Mirko Sekulić

O autoru Sekulić Mirko rodjen davne 1963 godine. Zdravstveni radnik, slikar, zaljubljenik u prirodu. Slikam okolinu Zlatibora, Tare i okoline, jos nedirnutu prirodu, dok je jos ima. Zivi u Uzicu,

Личне везе

Види цео профил →

Follow me on Twitter


Vidim da „Parovi“ imaju dobar rejting, tako kažu, hvale se da su gledani. Mada „Pink“ kaže, pa ima jedno sto godina da niko ništa drugo ne gleda sem „Pinka“. Sad, ne znam u koju grupu da se svrstam, TV ne gledam ima par godina, ima li neka grupa ljubitelja cveća ili mačaka, rado bi bio član takve grupe. Nekako ne mogu da budem član ovih rijalitija, Sulejmana, Indijskih serija. Nešto mislim, pa jbt. da nije do mene, sram me bilo ne gledam ništa od toga.

O kakvom se rijalitiju radi dovoljno govori sastav u njemu, reko sam sam sebi da neću trošiti reči na njih, ali brate takva količina imbecilnosti, gluposti, prljavštine na jednom metru nije odavno sakupljena. Kao ka je takmičenje u debilizmu raznih kategorija na jednom mestu.

A tek Indijske serije, e brale to je tek cirkus, kaže nema mnogo nastavaka, sad je 2001 nastavak, a inače ima snimljenih jedno 8000. Ono mlaćenje glavom, i oni snimljeni kadrovi kad su napete scene, e to je brate vrh. Uživanje!!!

Neću trošiti reči na to, ko hoće da gleda Indijce, ovaj video je uputstvo za to. Sretno vam bilo!!

E Sulejman, e to je bome serija zasnovana na istorijskim činjenicama, ono jes kad bi se zajebavali, sve ima samo nema istorijsku istinu. Ali vidim da bome žene vole da gledaju Sulju, pa sad radi mira u kući, mora nešto čovek i da istrpi, zar ne!?

Kaže mi koleginica da je sve ove serije već odgledala na netu, šta ti je informisano žensko. Zadivila me, ono ostanes bez teksta.

Eto toliko od mene, ja više volim ovakve serije da gledam, a vi kako hoćete. Mislim da su ove serije lepše.

U svakom slučaju uživajte.

 

 

2 коментара

Оставите одговор

