Sekulic Mirko- Užički slikar

Почетак » Moje misli » Čekam te sutra

Čekam te sutra

Autor

Mirko Sekulić

Mirko Sekulić

O autoru Sekulić Mirko rodjen davne 1963 godine. Zdravstveni radnik, slikar, zaljubljenik u prirodu. Slikam okolinu Zlatibora, Tare i okoline, jos nedirnutu prirodu, dok je jos ima. Zivi u Uzicu,

Личне везе

Види цео профил →

Follow me on Twitter


Video sam te danas, nedostaješ mi , znaš li to, ignorišem te, kao nevidim te.11043396_1565937533678330_7169683386359228459_o

Zadrhtim na pomen tvog imena, pokrene se lavina u meni, okrećem se neću li te videti.

Prilaziš lagano, spuštaš pogled, samo jedno ćao. O zadržavam sebe, da te ne uzmem u naručje, stegnem čvrsto i podignem, da te okrećem oko sebe. Pijemo kafu, pričamo.

Okruženi smo prijateljima, žamor je lagan, nečujem i nevidim ništa samo osećam tvoje prisustvo.

Klimam glavom, ubi me ako znam šta me pitaju, tvoja noga je uz moju, pali se vatra. Znam da ti prijam, kao i ti meni, plašim se da upotrebim neku drugu reč, bojim se.

Bojim se da ćemo izgubiti ove naše poglede, dodire, onako ovlaš, tvoje nameštanje moje kragne, uz smešak očiju, govoriš mi da moraš da me uljudiš. I nikad nisam pokušao ništa drugo i ništa više, volim što je ovako i ne želim da menjam. I tako iz dana u dan čekamo se, pijemo kafu, dodirnemo i pričamo, što očima, što ćutanjem i znam da nam je lepo.

Dovoljno je to za nas dvoje.

Čekam te sutra na istom mestu, nestrpljiv, kao školarac i srećan.

7 коментара

  1. Wojciech каже:

    Super!
    Atmosfera ko u „Strepnji“ – Desanke Maksimović. 🙂
    Pozdrav Mirko!

    Liked by 1 person

  2. oblogovan каже:

    Hm, da znaš da nije teško osetiti ovu sliku.

    Liked by 1 person

  3. art ana pj каже:

    Predivno… i reci i slika…

    Свиђа ми се

Оставите одговор

