Sekulic Mirko- Užički slikar

Почетак » Moje misli » Čekam te sutra…

Čekam te sutra…

Autor

Mirko Sekulić

Mirko Sekulić

O autoru Sekulić Mirko rodjen davne 1963 godine. Zdravstveni radnik, slikar, zaljubljenik u prirodu. Slikam okolinu Zlatibora, Tare i okoline, jos nedirnutu prirodu, dok je jos ima. Zivi u Uzicu,

Личне везе

Види цео профил →

Follow me on Twitter


Jesam li ti rekao da te nisam viđao prošlih dana, znaš li kako je meni bilo?             Face-to-Face-Graz

Jesam li ti rekao da su dugi dani bez tebe bili, nepodnošljivi, ne radi to….

A dolazio sam, sedeo na istom mestu, čekao, ista crna kafa, naravno bez šećera, isti ljudi oko mene.

Znaš li koliko je deset dana, meni je bilo kao godina, baš si me namučila.

Ma smeješ se, vidim ja da ti je drago , čini li mi se da ti drhti glas dok se objašnjavaš sa mnom. Znaš ja imam i drgih obaveza govoriš mi, pa bila na odmoru, evo ga i novi odmor dolazi, pa ne ljuti se kažeš, evo nadoknadiću ti, važi ?

Ma samo nek si tu preko puta mene, da vidim smesak ti u očima, sladunjav smeh. Verujem ti kad kažeš da se samnom posebno smeješ, znam po meni poželim da radim ludosti, kao kad sam bio mlad, lud. I ova kafa brzo proleti, zar se mora ići, ma ostani još malo.Rukom prelazim preko tvojih leđa, u jakni si, prelazim lagano od vrata, zaustavljam ruku na dnu leđa. Osećam ti svaki treptaj okrećeš glavu i pričaš mi nešto, ubi me ako znam šta. I šta, ja treba da pričam sa tobom o sinoćnoj emisiji dok prelazim prstima, ma znaš i sama. A neka se ovi susreti nastave kakvi god, samo budi tu…

Čekam te sutra….

 

slika23  Suma-30X20cm

 

Оставите одговор

