Sekulic Mirko- Užički slikar

Почетак » Moje misli » Kad sećanja naviru ! Mator li sam, da me on ne zove !?

Kad sećanja naviru ! Mator li sam, da me on ne zove !?

Autor

Mirko Sekulić

Mirko Sekulić

O autoru Sekulić Mirko rodjen davne 1963 godine. Zdravstveni radnik, slikar, zaljubljenik u prirodu. Slikam okolinu Zlatibora, Tare i okoline, jos nedirnutu prirodu, dok je jos ima. Zivi u Uzicu,

Личне везе

Види цео профил →

Follow me on Twitter


Ne znam koji mi je đavo al, počeh da se prisećam nekih stvari iz prošlosti, počeše da naviru sećanja,

ko da sam negde ko zna kad otvorio prozor i naviru li sećanja.

Suma-na-Zlatiboru-60X70cm

Suma-na-Zlatiboru-60X70cm

Nisam znao ni da ih imam toliko, bog te ko bi rekao da je i to bilo. Negde iz pete ili malog mozga povlače me neka sećanja za rukav i kažu mi da ne zaboravim, da su to moje misli, da ih se ne plašim.

I onda, počinje ples u mojoj glavi, davno zaboravljene slike su tu, tako jasne, a znam da su daleke.Bože toliko toga se desilo, toliko toga sam uradio, kakav sam to čovek, po čijim merilima se određuje ko je kakav!? Ja sam samo mali običan čovek, sa svojim snovima i željama. Znam da sam časno nosio svoje ime kroz vreme, nošen svojim vaspitanjem i srcem i znam da mogu da stanem pred bilo koga da položim račun.Ali neka uživaću u svojim sećanjima, gledaću film o sebi, ah pa videću treba li da se stidim čega. Radovo sam se puno, uradio dosta, par stvari mi je ostalo neostvareno. Nije mi žao, al boli majku mu, baš boli!! I tako oprostite mi, morah ovo da napišem, jednostavno morah. I Ne znam dali da se plašim, ili radujem zbog toga. Odoh da uživam, da gledam film svojih sećanja, pa kako bude!

Оставите одговор

