Sekulic Mirko- Užički slikar

Почетак » Moje misli » Ne, nemoj da brineš….

Ne, nemoj da brineš….

Autor

Mirko Sekulić

Mirko Sekulić

O autoru Sekulić Mirko rodjen davne 1963 godine. Zdravstveni radnik, slikar, zaljubljenik u prirodu. Slikam okolinu Zlatibora, Tare i okoline, jos nedirnutu prirodu, dok je jos ima. Zivi u Uzicu,

Личне везе

Види цео профил →

Follow me on Twitter


Znaš li da i sad posle ovoliko godina, osetim miris tvoje kože, slatkast, opojan.

Često noću osetim tvoj miris, para mi nozdrve.

Budio sam se često osećajući te pored sebe, zamamnu, toplu, počeo sam i miris da osećam tvoj.

duga

duga

Nešto novo, lepo….

Dugo je vremena prošlo dani u stroju odlaze od mene, ti ne, tu si. I dalje te vidim, tananu, bosonogu, spuštene kose, eh sudbino…

A sećaš li se dovoljno nam je bilo da ležimo u livadi, posutoj cvećem, na proplanku iznad kuće, šta smo ono brojali, oblake, čekali dugu. Nismo videli dugu, ti di moja duga, uvek. Ali tako je to, vreme učini svoje, kačimo dane na drvo života, nižu se, al ti nikad ne nestaješ, uvek si tu. Neka si, budi tu ulepšaj mi jutro, volim da se budim s tobom, divno je videti tvoju kosu rasutu po jastuku, češkanje tvoje noge o moju. Mila moja budučnost nam donosi bore, savijamo se polako pod teretom naših života, ali sećanja uvek ostaju, tu su. Neka ih, uveseljavaju mi dane, daju nadu u novo jutro okupano suncem i plavim nebom.

snovi

Ne, nemoj da brineš, ti nikad nećeš nestati, uvek si u meni utkana u krvne sudove, dok krv protiče njima i ti bićeš u njima.

 

 

Оставите одговор

