Sekulic Mirko- Užički slikar

Почетак » Moje misli » Jedno popodne, samo naše…

Jedno popodne, samo naše…

Autor

Mirko Sekulić

Mirko Sekulić

O autoru Sekulić Mirko rodjen davne 1963 godine. Zdravstveni radnik, slikar, zaljubljenik u prirodu. Slikam okolinu Zlatibora, Tare i okoline, jos nedirnutu prirodu, dok je jos ima. Zivi u Uzicu,

Личне везе

Види цео профил →

Follow me on Twitter


Dan je divan, oblaci kao paperjasti jastuci, lagano klize, lagano se pomeraju, odlaze. Sediš pored mene, čavrljaš 013462nešto, klimam glavom, vruće mi je. Otkud ova vrućina danas, ma nije tako toplo. Joj sad shvatam, pa ja gorim od tebe, dodirujemo se butinama, izgoresmo bre, ako ko prinese šibicu, biće vatre. Naslanjam se, nageta si napred slušaš pažljivo, prelazim rukom preko leđa, spuštam prste lagano niz kičmu. Uvijaš se, nećeš da se primeti da ti prija, goriš. Šapućem ti na uvo sad vidi kako je meni, kad ja gorim, znojim se. Dok šapućem lagano dodirujem usnama ušnu školjku, kako bi se sad zagnjurila u moje rame, neide ima mnogo ljudi oko nas. I tako je uvek sa nama uvek se igramo, sa osećanjima, valjda da vidimo dokle to ide. Ma kad si tu lako je, dovoljan je i dodir, vidiš da sam tvoj.

Volim ove naše igre, lagano izgaranje, milovanje pogledom, uživamo….

tumblr_inline_n0fvpwEOjx1srye7y

2 коментара

  1. Wojciech каже:

    Sve si lepo rečima naslikao! 🙂

    Liked by 2 people

Оставите одговор

