Mala crtica večeri


Šta da uradim da primetiš, da postojim, okreni se, pogledaj me!

Zlatibor, ulje na platnu, 20x30 cm
Zlatibor, ulje na platnu, 20×30 cm

Ništa neću, samo gledam, upijam, al volim da vidim te.

Ajde pogledaj me, okreni okice u mom pravcu, ako je i čežnja, nemoj…

Vidi, netremice gledam te, daj pogledaj me.

A znaj pogled moj prati te, kad me nema moj pogled luta i traži te.

Ajde pogledaj me !

Zima, suvi pastel, 30x40 cm
Zima, suvi pastel, 30×40 cm

 

 

 

Оставите одговор

