Neki dragi ljudi na telefonu


Ima već par godina kako sam poslovno u kontaktu sa osobom iz Novog Sada.

I bi kiša, foto Đajić Rajko
I bi kiša, foto Đajić Rajko

U kontaktu smo isključivo telefonom. Kako izgleda ne znam, više mi nije ni važno, jednostavno srodio sam se s njom i ovako. Osoba koja ima tako mio glas, kao dečiji, nežan, onako vuče na Lalinski, ali malo, neprimetno. Kad god posao zahteva, ja je zovnem, nema problema Mirko, zovem za par minuta, samo da vidim o čemu se radi. Da pojasnim informacioni sitem je, znam da ona to radi onlajn, ali bre kad god zovnem je tu, sve može, evo odmah, nije puka ljubaznost, jednostavno vidiš da hoće da pomogne. Naravno zvao sam i njene kolege, gde već vidiš da je to rutina, zvaćemo, pa zoveš sam ponovo, kod nje toga nema. Voleo bih da pomenem i njeno ime, ali neću, jednostavno poštujem je, ne želim da nešto uradim, ako ne znam dali ona to želi. I tako lepo je kad ima milih, dragih ljudi na ovome svetu. Lepo je kad i pored kraha sistema, ti se raduješ što ćeš se čuti sa dragom osobom.

Čisto crtica jedna.

 

 

One thought on “Neki dragi ljudi na telefonu

Оставите одговор

