Sekulic Mirko- Užički slikar

Почетак » Oko mene » Dan posle izbora, Milojko u akciji…

Dan posle izbora, Milojko u akciji…

Autor

Mirko Sekulić

Mirko Sekulić

O autoru Sekulić Mirko rodjen davne 1963 godine. Zdravstveni radnik, slikar, zaljubljenik u prirodu. Slikam okolinu Zlatibora, Tare i okoline, jos nedirnutu prirodu, dok je jos ima. Zivi u Uzicu,

Личне везе

Види цео профил →

Follow me on Twitter


Danas sretoh dok ubijah vreme u kafiću, čekajući ženu, na starog drugara Milojka. Sede čovek i hukće ko da je preturio tonu preko sebe. Šta je bre? ….Čekaj bre, alo daj vinjak, umirem. Ajde bre Milojice ko žaba si bre, koji ti moj?. Pogleda me značajno, onako ispod oka, pa osu: Šta bre koji mi moj, tebi ovi izbori dobri, šta sad će biti bolje a!!

Zima, 30x40 cm ulje na platnu

Zima, 30×40 cm ulje na platnu

Ma daj bre, pusti izbore, smirujem ga, al ne vredi. Vidim ja da sad ide psihoanaliza, Ajde kreni već jednom kažem.

Ma čoveče nado sam se da neće proći, bio sam ubeđen, ma sto posto hukće on. Pogledam nema vinjaka, kad ga popi majku mu ! Daj mu još jedan kažem za šank, dobro bre pitam jesi ti za Preletačevića glaso ajde reci pošteno. Smejuljim se, pa mi pade na um udariće me budala. Ma kaki on bre, pa vunene čarape sam i ja skino. Pa što bre kažem ja,  volim da ih nosim, dobro nisu baš tako bele… Pogleda me, taman da iskapi onaj vinjak, stade na pola puta, izbečio se, pa mi reče: E jedi bre… znaš ti šta. Pa dobro bre čoveče počeh ja, sprco si 50 godina, još se nadaš nečemu, na izborima, ajd bre opušteno. Ma dobro bre okrećem na šalu za koga glasa bre, ajde reci. Nisam ni za koga, ote mu se huk iz duše. Ja stao, gledam ga, vidim ozbiljan je, sad razmišljam u čemu je kvaka. Dobro bre čekaj malo, pizdiš mi tu oko izbora, a nisi izašao. Ti mene zajebavaš, malko a!

On me gleda, gleda, pa poče ko bujica da vergla. Te nije mu upalio traktor, te janjila mu se ovca, ma nabroja čudo razloga… Ja zino u njega, ma kao bubuleja ga gledam. Sad, šta da ti kažem, počeh ja, verovatno si mislio da si maler, pa veliš da ne izmalerišeš izbore. On zino, već tuče treći vinjak, pa ispod oka mi reče: A što majke ti, što ja baksuz a ?!

E sad pomislih, dal da kažem ili ne, ma ajde da kažem : Pa sećaš se, kad te prebiše radikali na glasanju, jer si veličo Sloba, ušo si sa njegovom slikom na šajkači, šta zaboravio.

Gledam ga, prebledeo, cupka, merka kolko ima gostiju, pomislih budala napraviće sranje. Počinje bujica reči, ovakav si, onakav, kafana gleda, on zapenio, pominje mi sve do šarene mačke i na kraju kaže da je za Stamata. Izduvo se ko balon. Dobro rekoh, ajde Stamat, al nisi ni za njega, šta je nisi izašao na izbore, šta me gledaš ? A samo da ti kažem nastavljam ja, pito Stamat mene danas što nisi izašao na izbore, nisam mogao da te opravdam, završih ja.

Zino ko som kad ga izvadiš iz vode, izbroja mi sve po spisku u trenu, ustade i ko vetar izlete iz kafića. Au sad sam ga ugasio, krivo mi, preterah. A znam da mu kratak fitilj.

Ma ni deset minuta ne prođe zove: Alo konju, zbog radi izbora pečem prase, čekam te popodne. Ajde da se i mi omrsimo zbog radi ovih izbora. Ma taman da nešto kažem, on nastavlja : Ma konju jedan, unuci mi rođendan, ajde čekam te.

Ja ništa ne rekoh on već izvrnu svoj monolog i prekinu razgovor. I tako kako bilo da bilo, prese je bilo reš…..

Оставите одговор

