Sekulic Mirko- Užički slikar

Почетак » Moje misli » Kud me vodi šumska staza….Leptiriću moj !

Kud me vodi šumska staza….Leptiriću moj !

Autor

Mirko Sekulić

Mirko Sekulić

O autoru Sekulić Mirko rodjen davne 1963 godine. Zdravstveni radnik, slikar, zaljubljenik u prirodu. Slikam okolinu Zlatibora, Tare i okoline, jos nedirnutu prirodu, dok je jos ima. Zivi u Uzicu,

Личне везе

Види цео профил →

Follow me on Twitter


Kako znati stati, krenuti, kako nekad ne grešiti, nekad nešto i preskočiti. Dok rominja kiša, dok je magla oko mene, pustim po koju misao. Čisto da lakše šetam šumom. Šta je to što neka misao ne izlazi iz glave, pokušavam da je obrišem, resetujem. Ne ide.

A tebe se setim, znaš li da sad šetaš šumom pored mene, ruku pod ruku, dok magla krije nas, nema ni obrisa. Voleo bih kad bi znao kad prestaje san, jel ovo java, ma briga me, usklađujemo korake. Navučena kapuljača, oči ti skrivene, pričaš mi neke davno zaboravljene priče, potsećaš me na leptira, dok skakućeš i smeješ se, vukući me za ruku da trčimo. I sve je nevažno dok šetamo šumskom stazom, gle kiša počinje. Neka je, ona je naš putokaz kroz ovu noć. Leptiriću dođi mi opet, znaš da volim s tobom da putujem šumskim stazama. Laku noć leptiriću….

2 коментара

  1. Pixel каже:

    Što bi reko moj prijatelj Stanimir. Poetska memorija.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

